Veelgestelde vragen

Bekijk hier de meest gestelde vragen. Heb je een vraag die er niet tussen staat? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Hoe plaats ik een bestelling?
In eenvoudige stappen kun je bij ons je bestelling plaatsen. Zie onze pagina bestellen voor de uitleg.

Hoe werkt retourneren?
Voor retourneren geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Zie onze pagina Retourneren en ruilen voor meer informatie.

Kan ik ook afhalen?
Afhalen in ons magazijn / showroom is mogelijk op afspraak. Neem hiervoor per mail via info@linnenline.nl of telefonisch contact met ons op.

Mijn maat of afmeting is niet beschikbaar?
Heb je een specifieke maat of afmeting nodig? Neem dan per mail via info@linnenline.nl of telefonisch contact met ons op en wellicht kunnen we het alsnog leveren.

Ik heb een klacht. Bij wie kan ik daarmee terecht?
Wanneer je een klacht hebt over een product of over een van onze diensten neem dan contact op met onze klantenservice per via mail info@linnenonline.nl.  Je klacht nemen wij zo snel mogelijk in behandeling. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie van ons.